fbpx

מהרכש ועד המוצר המוגמר: הכלים לניהול חכם ומדויק

חברת קו מערכות הישראלית מציעה מערכת ERP מתקדמת, הנותנת מענה מקיף לכל היבטי הרכש, המלאי, הקטלוג, המכירות והפיננסים, בהתאמה לכל הארגון: "המערכת שלנו נוצרה מתוך היכרות עם צורכי הלקוחות"

בשיתוף עיתון The Marker

"אנחנו מכירים את הצרכים של הלקוחות – ויודעים כיצד לספק להם מענה מותאם אישית", כך אומר לירון בקמן, מנהל תחום פרויקטים והטמעה ERP בחברת קו מערכות. במסגרת תפקידו, בקמן עובד באופן צמוד עם חברות וארגונים שנעזרים בשירותיה של קו מערכות, בית תוכנה ישראלי מוביל שמפתח מערכות מתקדמות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

בנוסף, החברה מפתחת כלים טכנולוגיים לארגונים ולעסקים מכל הסוגים, ורותמת לצורך שלהן כלים טכנולוגיים חדשניים ביותר בעולמות הניהול, הבקרה והפיננסים. בחברה מציינים כי מוצרי קו מערכות נהנים מיכולת התאמה אישית גבוהה במיוחד – שמאפשרת להטמיע את המערכות בתוך האקוסיסטם הקיים של כל לקוח וחברה.

מענה מקצה לקצה

מוצר הדגל של חברת קו מערכות הוא מערכת ניהול כלל ארגונית בשם CAV ERP. המערכת נועדה לתת מענה טכנולוגי מתקדם לכלל דרישות הניהול של הארגון. מערכת ERP‏ – Enterprise Resource Planning System – היא למעשה כתובת אחת לכל נתוני הארגון – בעזרת שורת כלים ומערכות טכנולוגיות מהשורה הראשונה.

"מערכת CAV ERP נותנת מענה לכל דרישות הארגון מקצה לקצה", אומר ישראל שמש, מנהל תחום פיתוח ERP. "זה מתחיל בדרישות רכש, עובר דרך הרכש עצמו, תהליך ההזמנה וכן תהליכי הייצור. המערכת מאפשרת לנהל את תכנון ההפצה, ייצור ההזמנות ותכנון הניהול של המחסן. כמו כן, קיימות אפליקציות לטאבלט המקבלות הזמנות מלקוחות ומלוות את התהליך בכל שלביו השונים, עד לקבלת המוצר בידי הלקוח. בשורה התחתונה, אנחנו נותנים מענה לכל שרשרת האספקה". בקמן מוסיף כי פיתוח המערכת מתבסס על הניסיון העשיר של חברת קו מערכות בעבודה עם לקוחות מתחומים שונים ומגוונים.

"המערכת שלנו נולדה מתוך בסיס ידע עצום שצברנו לאורך השנים. אחד היתרונות המשמעותיים שלנו טמון בעובדה שבמשך שנים רבות עבדנו עם מספר רב של ארגונים ושיטות עבודה שונות – ונחשפנו להרבה מאוד אפשרויות ודרכי ניהול שנהוגות בארגונים שונים", מסביר שמש. "מתוך כל הידע הזה נוצרה המערכת שלנו – מהשטח למטה. כלומר, שיטות העבודה שלנו מוכחות כשיטות ניהול בתחומים השונים של התעשייה וההפצה".

"יש לנו היכרות אישית ועמוקה עם התהליכים שעוברים הלקוחות. זה מתבטא ברמת התמיכה ובפעילות המפתחים שלנו, האינטראקציה עם הלקוחות היא מאוד מאוד צפופה וקרובה"

לדבריו, מערכת CAV ERP נהנית מגמישות גבוהה מאוד – המאפשרת להתאים אותה לכל עסק ולכל לקוח: "אנחנו מאוד גמישים ויודעים לעבוד בשיטות עבודה שונות. אפילו תחת חברה אחת מתנהלים לעתים שיטות שונות לכל סניף עם הדרישות והמנהגים שלו. כחברה, אנחנו יודעים להתאים את המערכת לכל סוג ארגון: מארגונים קטנים של שמונה עד עשרה משתמשים – ועד לארגונים גדולים של עשרות ומאות עובדים. בכל מצב, אנחנו מספקים מענה מקיף, מקליטת ההזמנה, דרך ניהול ההזמנה במחסן והפצת הסחורה ועד לחיוב וגבייה של הלקוח".

מעבר לכך, CAV ERP מתממשקת באופן אוטומטי למערכת מסופונים לניהול מחסן שפיתחה חברת קו מערכות: ניהול העברות בין מחסנים ומיקומים, ספירת מלאי ואיתור מיקום של פריטים. השילוב בין כל אותם כלים חכמים מאפשר לשלוט בקלות על כל היבטי המלאי, הרכש, הקטלוג והמכירות. מערכת CAV ERP מסנכרנת בין כל אותם הנתונים – ומספקת להנהלת הארגון תמונת מצב מיידית ומדויקת על הנדבכים השונים של העסק.

מנהלים ממשקים כספיים

יכולת מתקדמת נוספת של CAV ERP היא CAV Finance, מערכת פיננסית לניהול מקיף של חשבונות הלקוח על בסיס תנאי האשראי שלו. המערכת מסוגלת לסנכרן בצורה אוטומטית בין נתוני המכירות למערכות הכספים – וכך מייעלת את תהליכי העבודה בתוך הארגון. המערכת הפיננסית מייצרת גם חשבוניות מס, תעודות משלוח, תיקי לקוחות ותעודות החזר מלקוחות. מרכיב נוסף במערכת CAV ERP הוא פתרון קופות ללקוחות קמעונאיים שנמצאים במגע ישיר מול צרכנים: הכלי החכם מסוגל לספק בזמן אמת תמונת מלאי, מכירות ופדיון.

בחברה מציינים כי "שלא כמו חברות אחרות שמציעות מערכות ERP לעסקים ויצרנים, קו מערכות יושבת בישראל ומציעה מענה מקיף של שירות לקוחות – הכל במתכונת כחול-לבן". כמו כן, בחברה מתגאים בזמני התגובה המהירים וביכולת של צוותי הפיתוח לספק פתרונות ייחודיים לצרכים ולאתגרים שעומדים בפני הלקוחות.

"אחד הדברים שמייחדים אותנו הוא העובדה שהלקוח מקבל הכל תחת קורת גג אחת", אומר לירון בקמן. "הפיתוח, התמיכה, השירות וניהול הפרויקטים מנוהלים תחת חברת קו מערכות. יש לנו היכרות אישית ועמוקה עם התהליכים שעוברים הלקוחות. זה מתבטא ברמת התמיכה ובפעילות המפתחים שלנו. האינטראקציה עם הלקוחות היא מאוד מאוד צפופה וקרובה. קו מערכות היא חברת בוטיק שנותנת פתרון אישי ללקוח. אנחנו לא אומרים: 'זה התהליך, בהצלחה' – אלא ממש יורדים לפרטים ותופרים חליפה בהתאם לצורכי הלקוח בשטח".

כאמור, חברת קו מערכות מציעה גם את מערכת TOPS המתקדמת, המספקת מענה לחברות התיירות ומשרדי הנסיעות. בין היתר, התוכנה החכמה כוללת מערכת לניהול טיסות, כלי להזמנות בתי מלון, כלים לבניית חבילות תיירות משולבות – וכן מערכת CRM וכלים לניהול ולתפעול הזמנות ברמה הלוגיסטית והפיננסית.

המוצר הרביעי של החברה הוא חבילות Fintech המיועדות לעסקים פיננסיים. בקו מערכות מסבירים כי החבילות הטכנולוגיות בקטגוריית Fintech מסייעות לעסקים להציע מוצרים פיננסיים מתקדמים לקהל הלקוחות – תוך שמירה על בקרה בממשק פשוט ונוח להפעלה. עם אותם מוצרים פיננסיים ניתן למנות פתרון מלא לטיפול במשכנתאות, פתרון לניהול משכנתה הפוכה, מוצר לניהול הלוואות וקווי אשראי – וכן מערכת לניהול וליווי של מיזמי נדל"ן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שתפו את המאמר >